Tuesday, June 11, 2013

Zakar Lelaki Cepat Lemah, Cepat Lembik Dan Cepat Kendur

Faktor zakar lembik / lemah dan tidak bertenaga adalah berpunca dari saraf dan otot zakar terlalu lemah. Ini terjadi kerana, lelaki sering atau telalu banyak mengeluarkan air mani dalam satu masa tanpa berehat. Terdapat pelbagai faktor atau punca mengapa zakar lelaki menjadi lembik dan tidak bertenaga. Antara punca utama Zakar lembik dan kendur adalah :


Beronani

Onani atau ditakrifkan sebagai melancap [ onani ], suatu keadaan yang mesti dilalui oleh semua lelaki menjelang dewasa untuk melepaskan syahwat. Selain itu, melancap [ onani ] juga boleh mengakibatkan kehilangan tenaga, zat dan nutrien dari tubuh.

Ada pelbagai alasan mengapa melancap [ onani ] tidak sihat, salah satunya ialah Foot Reflexology. Adakah anda kenal dengan sistem urat saraf tapak kaki tersebut?. Jika anda sudah kenal, bermakna anda tahu bahawa bahagian tapak kaki mengandungi dan meridian urat saraf yang dapat menghubungkan dengan pelbagai bahagian badan. Adakah anda tahu anda akan dapat memberi tenaga kepada organ berkaitan dengan hanya mengurut tapak kaki. Untuk pengetahuan anda, bukan tapak kaki sahaja yang ada takat reflexology yang berkaitan dengan organ tetapi zakar juga ada.

Zon jantung zakar @ kepala zakar adalah tempat yang paling mudah dan paling sensitif dirangsang untuk mencapai nikmat orgasma. Sewaktu melancap [ onani ] zon beginilah yang paling mudah mendapat rangsangan jika dibandingkan dengan zon-zon lain. Bermakna rangsangan yang banyak ke atas organ berkenaan, jantung, ketidakseimbangan jantung akan disebarkan oleh tenaga dalaman.


Blowjob Atau Menghisap Zakar

Ade satu kisah mengenai sepasang suami isteri dimana si suami mengalami satu masalah iaitu serangan penyakit jantung. Lalu pasangan suami isteri tersebut menemui pakar tetapi pasangan tersebut dihantar ke hospital secara langsung lalu dia dihantar pulang kerana setelah semasa kakitangan memeriksa, mereka merasakan tiada apa-apa salah dengan si suami tersebut. Pasangan tersebut merasakan sesuatu yang tidak kena. Lalu mereka menemui pakar tersebut untuk mendapatkan penyelesaian masalah tersebut.

pakar pun terus bertanya kepada mereka tentang serangan sakit jantung, iaitu jam berapa serangan itu terjadi dan apa yang mereka lakukan semasa serangan itu terjadi. Mereka menjawab bahawa ia terjadi dalam pukul 9 malam dan mereka juga memberitahu pakar tersebut bahawa mereka sedang berasmara berkali-kali pada waktu itu.

“Bagaimana cara anda berasmara”? tanya pakar tersebut. Pasangan tersebut berpendapat mereka tidak perlu memberitahu secara terperinci dan hanya menjawab bahawa mereka hanyalah bersetubuh ( Untuk pengetahuan anda, perasaan mego dan malu akan sentiasa menyukarkan proses pemulihan kesihatan ). Lalu pakar itu menjelaskan bahawa die mesti mengetahui sebenar-benarnya bagaimana mereka berasmara, pada mulanya wanita itu agak segan dan malu. Setelah ditekan dan didesak oleh pakar itu sehingga wanita tersebut menggelabah, wanita itu akhirnya mengakui hal sebenar bahawa dia melakukan aktiviti menghisap dan menjilat kepala zakar lalu tiba-tiba satu serangan iaitu serangan penyakit jantung menyerang suaminya.

pakar itu menjelaskan kelemahan daripada menghisap kepala zakar, wanita itu telah merangsang paru-paru dan jantung suaminya. Rangsangan seperti itu telah melepasi had yang boleh dikendalikan si suami dan pakar tersebut menasihati supaya jangan mengulangi lagi.

Rupa-rupanya, serangan sakit jantung yang disangkakan itu adalah tidak benar tetapi adalah degupan yang dilajukan oleh urutan reflexology dimana ketika itu si isteri menghisap dan menjilat kepala zakar suaminya itu. Kesan ketidakseimbangan pada atas organ yang berkenaan ialah paru-paru dan jantung.

Rangsangan zakar perlulah seimbang dan sangat bahaya jika ia tidak diseimbangkan. Jangan menggunakan rangsangan sangat banyak di zakar dan peliharakan keseimbangannya. Setiap orang pasti berbeza, anda mestilah tahu apakah jumlah ransangan yang baik untuk anda supaya tidak berlaku ransangan terlalu banyak.

Jangan melancap [ onani ] dengan secara yang tidak dapat dikawal, ia dapat menjadi sesuatu yang sangat bahaya. Semasa melancap [ onani ] kebanyakan lelaki lebih tertumpu pada kawasan khusus zakar, kawasan ini yang ada kebanyakan erotogenic. Lelaki ini juga merangsang hanya sesetengah tempat di badan sahaja dengan melalui rangsangan yang mana tumpuannya pada satu zon tertentu reflexology.

Semasa melancap [ onani ], perhatian kepada seluruh kepala, zakar dan batang harus diberikan. Keseimbangan yang diberikan semasa melancap [ onani ] dpat menghidari dari merosakkan tubung, kecuali jika mengeluarkan mani.

Apabila air mani dikeluarkan, tenaga, bahan penting, dan nutrien akan hilang. Sangat merbahaya jika mengeluarkan mani secara berlebihan. Dengan kehilangan begitu banyak tenaga, anda tidak akan dapat kekal sihat dan risiko untuk mati awal.

Ramai yang tidak perasan kesan daripada melancap [ onani ] berlebihan dapat memendekkan jangka hayat. melancap [ onani ] adalah satu kenyataan saintifik dan mesti difahami dengan matang.

Cara untuk membezakan lelaki yang melancap [ onani ] berlebihan dengan lelaki yang melancap [ onani ] secara teratur adalah dengan membezakan warna kulit mereka, lelaki yang melancap [ onani ] berlebihan biasanya warnanya sangat pudar. Kesan akibat kehabisan tenaga, mata mereka sering malap, pendapat mereka amat perlahan dan kurang cita-cita serta selalu tertekan akibatnya melancap [ onani ] secara berlebihan.

Berdasarkan cerita nenek moyang, kehilangan ingatan, kebutaan dan masalah akal akibat daripada melancap [ onani ]. Kehilangan tenaga batin yang banyak dapat melejaskan kelenjar pituitary dimana bersangkut paut dengan fungsi ingatan dan menjejaskan kadar metabolism dan edaran darah akibat kelemahan tubuh dalam dan luaran.

Kesan Onani Pada Kesihatan Lelaki Dan Perempuan - Onani atau melancap, sebagai suatu cara melepaskan syahwat pasti dilalui oleh setiap lelaki menjelang dewasa. Selain dari kesan negatif psikologi, perbuatan melancap mengakibatkan kehilangan tenaga, nutrien dan zat dari tubuh.

Terdapat satu lagi sebab mengapa melancap tetap tidak sihat. Jika korang biasa dengan Foot Reflexology, korang akan tahu bahawa tapak kaki mengandungi urat saraf dan meridian yang menghubungkannya dengan berbagai-bagai bahagian badan. Korang juga akan tahu yang dengan mengurut tapak kaki, korang dapat membawa tenaga kepada organ yang berkaitan.

Zakar, seperti tapak kaki, juga mempunyai takat reflexology yang berkenaan dengan organ. Cuba perhatikan gambarajah zon reflexology zakar:


Zon jantung zakar – kepala zakar – adalah yang paling sensitif dan paling mudah dirangsang untuk mencapai orgasma. Semasa melancap zon inilah yang paling mendapat rangsangan berbanding zon-zon lain. Ini bermakan rangsangan yang lebih ke atas organ yang berkaitan, Jantung, akan menyebabkakn tenaga dalaman disebarkan dengan tidak seimbang.

Melancap: Wanita

Kita telah membincangkan mengenai rangsangan yang tidak seimbang apabila lelaki melancap. Perkara yang sama juga berlaku di kalangan kaum wanita. Bila mereka melancap rangsangan tertumpu kepada kelentit serta bibir luar faraj, dan kurang perhatian kepada saluran faraj dan bahagian yang lebih dalam (mungkin takut kehilangan dara atau mencederakan bagian dalam ) Menurut kaedah reflexology kedudukan zon faraj dan organ yang berkaitannya adalah dalam keadaan terbalik.

Perhatikan bagaimana zon mulut faraj bersamaan dengan organ buah pinggang, zon liang faraj dengan organ pankreas, hati dan setrusnya zon pangkal faraj dengan organ paru-paru dan jantung, suatu senggama yang baik, batang zakar harus masuk sampai ke lubuk faraj dan mengurut setiap penjuru atau pelosok (atau dalam buku Permata Yang Hilang – di sebut makam yang lima itu).

Hakikat dalam persetubuhan ialah menyatukan dua tubuh yang berlainan seksual, di mana keseluruhan zakar dan faraj bertemu pada zon reflexology yang sepadan. Kelentit bertemu pangkal zakar : menyatukan fungsi organ buah pinggang. Batang bertemu liang faraj : menyatukan fungsi organ pankreas dan hati. Kepala zakar bertemu pangkal rahim : menyatukan fungsi organ paru-paru dan jantung. Dua insan menjadi satu per satu tubuh!!!

[ Nota: oleh kerana itu, adalah salah untuk meliwat - baik lelaki mahupun perempuan, kerana mendatangkan mudarat kepada tubuh manusia]

Apabila seorang wanita melancap dalam suatu cara yang tidak seimbang, iaitu, secara sama rata merangsang seluruh kawasan vaginal, kelemahan di dalam buah pinggang dan saluran kencing, tekanan darah tinggi, simpanan berlebihan bendalir badan (body fluid retention), haid tidak tetap, dan banyak lagi masalah boleh terjadi.

Malangnya, adalah mustahil bagi wanita untuk melancap dengan seimbang tanpa kehilangan dara. Maka kerana itulah dalam tradisi Islam, melancap adalah haram dilakukan.

Ramai para wanita, ketika mereka melancap dengan merangsang kelentit, mengadu bahawa mereka hendak kencing. Kelentit terletak di pintu masuk kefaraj, di mana beradanya zon reflexology untuk buah pinggang dan pundi. Ketika mereka merangsang kelentit, mereka tidak tahu bahawa mereka merangsang organ buah pinggang dan pundi mereka.

Wanita lesbian atau wanita yang kuat melancap akan lebih banyak menyimpan bendalir badan dan menyebabkan masalah berat badan berlebihan. Ini adalah kerana rangsangan seks, yang tertumpu pada kawasan kelentit, melemahkan buah pinggang akibat rangsangan yang berlebihan dan mengurangkan keupayaannya untuk menuras bendalir badan.

Jadi jika pasangan korang berbadan agak gempal, dan mempunyai masalah berat badan (gemuk) dan sering merungut kenapa mereka tidak dapat menurunkannya meskipun kuat diet – barangkali kekerapan melancap adalah masalah yang sebenar. Pandai-pandailah korang “merawat” pasangan korang itu!!!

Wanita mempunyai kelebihan semasa hubungan seksual. Mereka boleh mencapai orgasama tanpa kehilangan tenaga, nutrien penting. Kerana air mani mereka tidak mempunyai persamaan air mani lelaki dari segi kandungannya. Apa yang merbahaya untuk wanita adalah kehilangan darah melalui haid. – Mytabloid

RAWATAN TENAGA BATIN UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN (SHAH ALAM) - 
0176227204 DR WAN SHURI (PENGAMAL PERUBATAN ALTERNATIF)



http://penpatah.blogspot.com/2012/10/kesan-onani-pada-kesihatan-lelaki-dan.html

3 comments: