Sunday, November 4, 2012

PERUBATAN ELEKTRONIK | KENAPA PERLU BERALIH


Penggunaan bahan kimia, steroid atau dadah dalam perubatan hanya untuk menahan sakit sesuatu penyakit dan hanya tertumpu kepada pemulihan terhadap simptom sesuatu penyakit tanpa merawat punca penyakit tersebut.

Penggunaan bahan kimia, steroid, dadah atau bahan bertoksid juga akan menyebabkan gangguan terhadap 'Central Nerve System' (CNS) yang akan mengakibatkan kemunculan penyakit baru (kesan sampingan) akibat kegagalan 'Central Nerve System' (CNS) di dalam mengawal fungsi organ dengan baik.

Sebaliknya, Perubatan Elektronik pula bertindak merangsang 'Central Nerve System' (CNS) bagi mengaktif dan merawat fungsi organ serta meningkatkan sistem imun tubuh badan secara semula jadi. Perubatan Elektronik juga mampu bertindak memperbaiki kerosakan DNA dan RNA seseorang pesakit.

Pendekatan Perubatan Elektronik lebih kepada mengeluarkan toksid dan penyakit yang terdapat di dalam badan seorang pesakit, dengan membunuh akar umbi sesuatu penyakit tersebut.

Manakala tenaga penawar gelombang yang digunakan 125,000 kali lebih halus dari nano dan 2,500 lebih halus dari sel darah sehingga ia dapat menembusi sel-sel mati yang tidak dapat ditembusi oleh ubatan biasa.
.
Perubatan Elektronik juga laksana scanner yang mampu mengesan penyakit yang telah lama terpendam mahupun penyakit yang mendatang.
.

No comments:

Post a Comment