Wednesday, November 14, 2012

Perubatan elektronik rawatan tanpa pembedahan

Teknologi perubatan elektronik merupakan teknologi yang berasaskan fizik dan di dugunakan dalam perubatan. Asas kepada perubatan elektronik adalah wave (gelombang) yang setiapnya boleh dikod menjadi kod rawatan lebih dikenali sebagai tenaga bawaan gelombang.

Melalui perubatan elektronik ini, setiap permasalahan yang memerlukan pembedahan seperti jantung, otak, usus dan sebagainya tidak lagi memerlukan pembedahan yang berisiko dengan perubatan elektronik ini. Kami di bidang perubatan elektronik ini percaya bahawa pembedahan dengan membuka bahagian tubuh amat berisiko untuk mendapat jangkitan walau sedikit.

Tambahan dengan pembedahan ini juga, ada ktika perlu membuang organ organ tertentu dan semestinya terpotong dan mengganggu sistem saraf dan otot. Kami di perubatan elektronik ini juga percaya dengan membuang walau sedikit cuma organ dalam badan akan menyelesaikan masalah untuk sementara waktu, namun lambat laun masalah lain akan menyerang. Ini kerana setiap ciptaan tuhan ada fungsinya walau sedikit dan ketiadaan organ tertentu ini pasti mengundang masalah yang berlanjutan.

2 comments:

  1. pembedahan bukan lah satu jalan terakhir atau satu jalan penyelesaian. Mgkn sebelm ujudnya Perubatan Elektronik ,masih ramai yg terpaksa akur utk dibedah sebagai jalan terakhir. Sekarang pesakit2 xperlu lg berdepan dgn maslh ini. Masih ada jalan yg mudah dan selamat.

    ReplyDelete
  2. Kliinik perubatan alternatif 'Kumpulan Perubatan Elektronik',

    1.Merawat secara menyeluruh,teknologi OP-AMP,'wave particle duality',damping off energy, blackbody quantum yang terkini dalam rawatannya.
    2.Gabungan kebaikan sistem rawatan integrasi 'moden', 'komplimentari' dan sains fizik moden dalam penghasilan ubat yang tepat.
    3.Terapi 'Live Body Nosode' yang merawat penyakit hingga ke 'inter cellular cell'.
    4.Tanpa dadah,kesan sampingan,suci dan berkesan.
    5.Mempercayai bahawa 'Setiap Penyakit Past Ada Penawar' dengan syarat Dzat Penyembuh meminjamkan 1 electron Nya untuk proses penyembuhan dengan izin Nya

    ReplyDelete